تاراشیمی

خمیر پیگمنت در صنعت رنگ و پوشش – بخش دوم

چکیده

استفاده از خمیر پیگمنت در صنعت رنگ و پوشش به عنوان یک گزینه مناسب و کارآمد مدنظر قرار می‌گیرد. این نوع رنگ‌دهنده‌ها علاوه بر قدرت رنگ‌دهی بالا و نیاز به تجهیزات کمتر، استفاده از آن‌ها آسان‌تر است و موجب کاهش نفوذ ترکیبات نامشخص در پوشش‌ها می‌شود.

در مطلب قبلی به بررسی مزایای استفاده از خمیر پیگمنت در صنعت رنگ و پوشش پرداخته شد. حال به ادامه بررسی مزایای آن می‌پردازیم.

روشی آسان برای دستیابی به رنگ‌های سفارشی

در صنایع رنگ و پوشش، دستیابی به رنگ‌های سفارشی برای مشتریان بسیار مهم است. این مسئله به ویژه در صنایعی که می‌خواهند رنگ‌های خاص و منحصر به فرد برای برند خود داشته باشند، اهمیت بیشتری دارد.

پالت استاندارد صنایع معمولاً شامل گزینه‌های محدودی است و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مشتریان باشد. مشتریان معمولاً نیاز دارند رنگ‌های بیشتری در مقایسه با پالت استاندارد داشته باشند و برای محصولات خود درخواست رنگ‌های سفارشی می‌کنند.

استفاده از خمیر پیگمنت‌های سیلون، پاسخی به این نیاز است. خمیر پیگمنت‌ها طیف وسیعی از رنگ‌ها را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهند و امکان تولید رنگ‌های سفارشی را فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، خمیرپیگمنت‌های سیلون مزایای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، مقدار یکسانی از خمیرپیگمنت، قدرت رنگدهی بیشتری نسبت به روش‌های دیگر دارد. این امر باعث می‌شود که مجموع هزینه واقعی شما کاهش یابد، با این تفاوت که در هنگام استفاده از خمیرپیگمنت، عناصر ناشناخته در پوشش تشکیل نمی‌شود. همچنین، خمیرپیگمنت نیاز به فضای کمتری دارد، زیرا می‌توان با حجم کمتری بیشترین مقدار را تولید کرد.

مجموعه تاراشیمی بزرگ‌ترین ارائه دهنده خمیر پیگمنت در ایران است. اگر علاقه‌مند به استفاده از خمیرپیگمنت هستید و برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت تاراشیمی مراجعه کنید.